watching you is the only drug I need'

HEJSVEJ mina kära vänner.....
jag och alba har precis vart och köpt sololja till mig, som luktar coco och är helt underbart fin! jag ska använda den redan imorn när jag och julia drar till stranden. kanske används den redan i dag i fejjan när vi ska till el parque oeste för att fira primo javis födelsedag. ( kusin javi, för er stackare som inte förstod. ) jag köpte även vax. ja, hej vad det ska vaxas idag. herregud vad har jag gett mig inpå. jag ska alltså vaxa mig för första gången idag. för att slippa alla jävla rakhyvlar hela tiden. så, jag får bita i det sura äpplet... vi kör igång med det efter lunch. till lunch blir det pasta, tomat, ost och korv. mm, smaskigt. sen vid halv 5 drar vi iväg till födelsedagskalaset alltså! på kvällen har jag tänkt dra med mig alba och adrian ut och kolla marknaden igen. har dock inte mycket pengar så ngt godis eller mat blir det inte. synd. det var rena himmelriket. jag ska ändra stolek på texten tror jag, tycker ni inte den är lite liten? är det svårt att läsa? jag sa till alba förut att när vi vaxar mig ( hon ska nämligen göra jobbet, jag kan inte göra mig själv illa lixom ) så ska jag ha musik i ögonen. haha, jag menade ju förståss öronen för er som inte fattade det heller. jag har även rensat lite bland smyckena och sminket idag. det närmar ju sig rejält att ge ifrån mig hälften av alla ägodelar jag samlat på mig till mamma och dom när dom kommer eftersom jag absolut inte får plats med allt jag har med bara 30 kilo. inte en chans.

jävlar, nu blev det långt. men ni trogna läsaer läser väl allt. såklart ni gör.
jag har lite lust att dansa. ska nog dra en salsa med alba. för ja, jag kan göra sånt. jag kan the basic... jävligt bra.
pratade med issa igår, och vi förtydligade ganska bra hur grymma vi är. jag tycker det verkligen. jag och issa är grymma, vi är bäst och SÅ jävla roliga. issapissa in my <3 säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: martin

kom hem vafan!

2010-05-15 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0