stranden

blev stranden idag då. härliga tider mina vänner. gick bort till bussen bara för att märka att jag missat den med 5 minuter, bestämde mig för att gå bort till julia eftersom nästa buss inte gick förens 40 minuter senare. jag gick. smärta mina vänner, smärta! sen gick jag barfota hela dagen och nu har jag trå blåsor på varje fot som gör så jävla ont. men tapper som jag är biter jag bara ihop. det låg världens spännis bredvid oss. alltså herrejävlar vilka muskler han hade. han var sjukt stor och benen var fan större än min mage. han hade på sig tajta skitsmå badbyxor som han drog in till halvt string när han solade. haha, sen la han sig på sidan och läste. gud vad kul det var! haha. vi badade TVÅ gånger, som små fiskar i vattnet som förövrigt är ritkigt skönt nu! använde sololjan som inte funkat sådär jättemycket men jag ger den lite tid! snart så! brunare har vi blivit iaf och lite röd på låren menannars prima! nu har jag packat ihop alla kläder och papper och sånt, det ska mamma ta med sig hem om en vecka. på TISDAG redan så kommer dom! halleluja det ska bli kul! Nu, mat snart och sen sova. jag funderar starkt på att bege mig till skolan någon lektion eller två imorn, även för att be om certifikatet. vi kör på det! puss mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0