stans bästa målare

vilket INTE är svårt i våran lilla sugstad, san fernando!
haha, idag har vi haft det fullt upp jag och alba! vid 11 gick jag upp, pratade med lina över skype, sen gick jag och alba upp till stan och tog ut pengar till mig, japp, allt har kommit och allt är i min hand nu! sen gick vi oh handlade, kom hem och satte oss i solen och fixade det sista på matlistan till resan, käkade lunch och sen satte vi igång och målade hennes rum! HAHA. det var ju dyng kul, jag och hon, musik och målarfärg lixom! :D nae, men det gick skitbra och det var kul, hihi. nu ska jag alba och adrian ( hennes pojkvän ) iväg till stan lite. kolla det sista inför resan!!!
jaha, nu kom vi hem igen :P haha. redan fixat allt, ALLT köpt och klart. ja, lite godis och dricka då vill säga!

här kommer några bilder efter supermålarnas tid i arbete!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0