så här ligger det till

kom precis hem, har vart och skulle köpa bekini med alba, vilket slutade med att jag köpte ett maglinne och en svart top att ha under de underbart fina transparenta plaggen jag ska ha i sommar!!! skit bra. det kostade 7 euro, vilket betyder - nada!!! sen svängde vi förbi tatayoli för att hämta bekinin till alba och hälsade på barnen lite. nu ska vi käka lunch och sen kommer julia och adrian så ska vi handla maten till resan.
Sen ska alba och julia dansa och jag tänkte ta och träna lite, ut och springa också. sen blire duschen, packa klart, och sen ska jag oh julia se film. centipies, eller ngt sånt hette den. kommer inte riktigt ihåg. tusenfoting betyder det iaf! (y)

Imorn bär det alltså av på vår resan, bussen går vid 12.20 och vi är där ungefär vi 14.00. bussen kostar 5.30 euro och maten kommer gå på 8 euro för varje. hur billigt som helst!! för hotellet betalar vi 55 euro varje person och vi sover 4 nätter. vi kommer ha det ASBRA, vi bor 50 meter från stranden också vilket inte gör det sämre! ;)
nu hoppas vi bara att skitvädret från norra spanien håller sig där uppe och inte kommer ner med regn och blåst helvete. vi hoppas också att mensskiten försvinner imorn, vilket det troligen gör. alla tre tjejer har ju ryssen på besök så vi skämtar om att adrian också kommer få ryskt besök, ur andra hål! xD

vi kommer ha det underbart! troligen hinnet jag inte skriva mer, så jag gör ett MEGAINLÄGG när jag kommer hem den 10, alltså måndag. eller kanske blir det tisdag, jag vet ju inte hur det ligger till med tiden lixom. men bilder ska det bli många, skratt, och SOOOOOOOOOOOOOL! och läsk, mat, kort, film, drinkar!! woho. det blir härligt!

LUEGO.


Där har ni en bild på gänget, som är SÅ mycket roligare än dom ser ut. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0