medeltids marknad...

haha, kom precis hem. har vart på medeltidsmarknad med rocio, miriam, jesus, julia och lite med julia tysken också. mne hon har ju salsa så hon gick hem tidigt tidigt. Jesus bara älskar jag! så jävla störtskön alltså!  julia ( inte tysken ) är ju lite på g med honom då, hon har precis gjort slut med sin förra kille så jag blev jävligt förvånad över att se dom två. menmen, dom är söta tsm! båda är ju sjukt roliga iaf! haha. och rocio, så jävla underbar! verkar som hon är stupfull hela tiden! miriam är världens gulligaste, när jag frös så värmde hon mig. vilket är lite oroveckande eftersom hon är lagt åt det andra hållet om man säger så. nae, men hon är verkligen skitgullig! markaden var ju härlig också, vi var en stund med marina som jobbade i ett utav stånden. hon hade på sig en medeltidsklänning, synd jag inte fick bild på den, hon är också jäligt trevlig!! jaja, det fanns iaf HUR MYCKET MAT SOM HELST. oopsi, caps lock. jag hade inga pengar men jag tänker återvända imorn ich äta allt möjligt.


rocia, julia och jag.

Jesus ( usu the man ) julia, miriam och rocio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0