måndag kära måndag

idag är det måndag.
känns inte som måndag om jag ska vara ärlig. vet inte vad det känns som. känns som en dag mitt i veckan . mm. idag var jag i skolan på förmiddan, pratade med rektorn om ett certifikat som jag får redan imorn! :D toppen. sen har jag pluggat spanska fram till nu, det finns ju så sjukt många onödiga verb som ingen använder här nere! har vart här i 8 månader och har inte hört någon säga en del utav dom en endaste gång! våran fågel dog idag. vi har en ny nämligen som vi idag satte i samma bur som de andra två. de hackade sönder huvudet pån :O alltså, fy vad hemskt! nu vet ni det iaf. kan ni säkert sova gott inatt...
efter lunch ska jag iväg med tato och kolla lägenheten så allt är fixat. sen ivkäll ska jag fan vaxa! samla mod för tusan! ska prata med finalina, saknade finalina ikväll och pappa skulle även ringa. tror också jag får tillbaks mitt rum nu, alla grejer som vart här inne ställs nog in i tatos och auroris rum idag igen, eftersom de är klara med målningen och allt. skönt, ska väl städa ihop lite tills mamma och de kommer imorn! IMORN! sjukt! hoppas verkligen de kan åka nu med askhelvetet. hoppashoppashoppas!
snart ska jag och alba sätta igång med maten. min vmamma har opererat sig idag så hon kan inte röra armen så jag och alba står för hushållet idag och imorn. sen drar ju jag med the family! :D woho!

LUEGO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0