in my head

nu har då äntligen mit kontokort kommit hit, väl bevarat! skit bra, så nu ska jag fixa mig lite, gå upp till stan, ta ut pengar, ge pengar till aurori som hon lånat mig, sen drar jag till stan igen med alba och kolalr runt lite. var ett tag sen! men, jag ska itne köpa ngt!!!! det ända jag ska köpa nu innan den 15 juni och innan mamma och dom kommer ( vilket är riktigt jävla snart!!!! ) ska jag bara köpa en bekini, solcreme och hudcreme och bomullspads!
mm, nu drar jag! har precis pratat med finalina!! <3
plus, jag tycker det finns många mesar där ute. men det är inte min plats att snacka, men , jag tycker allt verkar överdrivet och konstigt. men, åter igen, jaghar inte vart där på ett år typ så jag kan itne säga ngt. tycker synd om de alla lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0