IMORN

JA, imorn smäller det igen! familj på besök!
herregud, jag fattart ju fortfarande inte att det vi väntat på så länge är HÄR nu. alltså, vi har ju alltid tänkt att när vi är där i maj så kommer dom och sånt. nu är vi där vi alltid velat vara, men nu känns det bara konstigt och läskigt att det är den 17 MAJ, snart slutar allt som hållt på så länge. snart ska jag hem. skönt, men läskigt!
iaf, de kommer till malaga imorn klockan 19.00 så jag tar en buss klockan 14.25 härifrån så jag är där ungefär vid sju. jag åker alltså ca 50 minuter tidigare med bussen än vad dom gör med flyg från sverige. sjukt. nu laddar jag kameran, ska ladda ipoden när som helst när den dör, sen ska jag och alba VAXAVAXAVAXA! haha, herregud. jag har samlat mod hela dagen så nu fan ska det gå! fick ett litet halvt mejl från farmor&farfar, ni är dom bästa! saknar er, ni är så söta ni också!! :)
hej påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0