caños de meca

NU är vi hemkomna. vi har haft 5 underbara dagar och 4 underbara nätter/kvällar. hotellet var de puta made och vi hade sjukt mkt tur med vädret! här hemma har det tydligen regnat skitmycket!! vi har hängt på stranden, spelat monopol, kort, poker med chips ist för pengar, drinkar, lagat mat, SOLAT&BADAT, jag och alba har fått nya vänner ( grannarna som bjöd in oss i deras hus och bjöd på allt möjligt ), vi har hängt strumpor på dörrarna, haha, haft raptävlingar vilka jag vann ända tills den sista dan då adrian bokstavligen blåste mig av prispallen, spionerat på skitsnygga spanjorer, hittat på historier om ett par som bråkade högt och tydligen på stranden, det var ett triangeldrama, vi har gjort videor, förstört en burk, jag har dansat poledans mer eller mindre på balkongen, kollat stjärnor, eldad upp äckliga små djur, jag har skrikit mig hes efter att ha sett en orm, vi har bombad bilar jag och alba med våra fingrar, gjort en undersökning om varför det lyser på ett visst ställe på gatan, vi har käkat ost med pizza och jag har gett två blommor till receptionisten. jäklar, det var mycket. det är ju inte allt vi gjort då på långa vägar, men där har ni lite.  här kommer några bilder.


nae hörrni, det var skitsegt att ladda upp bilder nu, jag tart imorn!

LUEGO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0