can you meet me halfway

IDAG har jag tränat! DIOS säger nog några där ute. jagvet, det är ovanligt. men jag kan ju lägga till att jag tränar nog mer här än hemma i sverige. det låter sjutk med tanke på hur lite jag tränar här men det är fan sant. men det ska bli ändring oå det. promenader och springturer ska bli min speciallitet!
sen duchade jag LÄNGE och fixade naglarna och grejer, så nu är jag superfräsch igen! jag och Alba lagade maten idag, pasta, smaskens! sen drar jag kanske ut lite, behöver kolla på en present till min värdbror som fyller 17 den 25e och skulle även vilja köpa några nya lack till naglarna. något blått tror jag. ja, vi får se helt enkelt! någon bikini har jag ju fortfarande inte köpt. blir väl en från h&m som vanligt då! men det har ju några riktigt fina så det gör ju inte SÅ mycket!

LUEGO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0