BAHIA SUR

jaha, kom precis hem. jag och juli var på bahia och kollade. jag köpte ett linne från h&m och sen tog vi en cola och satte oss ute vid vattnet. tittade ut över cadiz och havet. fint som tusan faktikst. sen träffa vi maria sanchez, vår områdesrepresentant så vi pratade lite med henne. hon är snäll är hon, synd att hon inte haft tid att träffas så mycket bara. sen gick julia hem och jag gick mot tatayoli y titochano. pratade med dom och lekte lite med barnen. de älskade barnen!! sen åkte jag med chano hem eftersom han skulle hämta yolis mamma som bor här bredvid. jag fick en påse chips av henne. haha, som jag sitter och äter nu tillsammans med aurori. bueno, imorn blir det att ta en fika med julia och kolla in något som fanns just nu på calle real. vet inte riktigt vad det var men vi ska kolla det iaf. jag måste nog även sola lite mer imorn, brännan är inte ritkigt där jag vill ha den. mormor ringde idag! älskade mormor, hon är bäst alltså! så söt är hon. hade många frågor angående resan, dom kommer ju redan på tisdag!!!! herregud, ska bli SÅ kul!  jaja, det var nog allt hittils.

plus att ni suger på att kommentera. jag har ju ingen aning om vem som läser bloggen. tråkigt. puss på er iaf!

LUEGO.

Kommentarer
Postat av: Mattias

haha jag läser!:)

2010-05-14 @ 12:55:02
Postat av: Mamma

Jag läser. Älskar dig. Ses snart.

Love mamma

2010-05-14 @ 13:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0