You'll never change, what's been ain't gone'

HEJ HOPP! jaha, idag var jag i skolan de tre första timmarna. gick långsamt som vanligt men ändå ganska skönt att sitta och slappa och plugga lite spanska. morgonen gick också bra, musik i öronen och inte så fruktansvärt farligt kallt. sen vid elva kom jag hem, käkade lite yogurt och snackade med tato om vad jag ska jobbamed när jag blir stor. haha, vi skrev världens längsta lista och grejer! han är urbra min vpappa!

sen gick jag och alba och handlade, sen lagade jag och hon maten ensamma!! haha! det började brinna i ett papper men den krisen klarade vi snabbt ut! vi blåste för fullt! sen sa vi att vi skulle nog vara tusta om det här! så det har vi ju vart ! haha! nu väntar jag på julia så ska vi träna lite. och snacka strunt då! :) kära julia!


världens lilla godbit alltså! min vkusin Adriana <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Gud så sööööt

2010-03-10 @ 15:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0