VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRMEE!

äntligen, är det lite varmare! jag vill dock påpeka att med lite varmare menar jag några grader och med varmt menar jag även utan regn för en gångs skull. det är dock molningt men ändå! det regnar inte och jag fryser inte. förutom om fötterna, så jag är nöjd! idag kommer julia hit då så drar vi och fönstershoppar lite då! jag är ju lite på minus sidan med pengar, men ändå har jag klarat att lägga undan lite! stolt som tuppen! så ska vi väga oss idag också! jag har ju faktiskt gjort det nu två månader i rad den 5 så varför sluta nu! dessutom tror jag på ett roligare nummer på vågen! woho! jag har hittat motivation att träna nu! jag vet exakt varför också! känns jättebra! nu ska laga lite mat, det blir ris med räkor, smaskens! och så blir det liten snabb titt på mitt underbara cafe. sen sover julia här inatt och så blir det spontan resa till sevilla imorn! det bär av tidigt på morgonen. vid 9 går tåget, så det blir ingen sovmorgon då inte! men det gör inget. jaja, bilder och grejer om det får ni imorn då!

kan ju tipsa om en till låt som är fin
missy higgins-the speciall two


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0