UNDERBAR,

det är vad du är! <3

idag har varit en kanon dag också! solen skiner ju för fullt och herregud vad bra det känns att vara här då! allt vänder kan jag säga så fort vädret blir bättre! allt känns SÅ mycket bättre! nu vet jag varför jag valde spanien! härliga tider! och familjen min är helt skitfin! älskar dom massvis och är så jäkla glad att jag hamnade just hos dom!

iaf, idag var jag och aurori hos läkarn. det är fan herpes.
och jag har så jävla ont i ryggen bara för att det här herpes är som en orm säger dom. den har ett huvud, såren på magen, och en liten rumpa, märket på ryggen! och det som gör så jävla ont är kroppen. alltså, det låter ju helt sjukt men nu har jag faktiskt det bevisat av en läkare! konstigt, men sant!
sen har jag solat hela dagen, målat naglarna och nu kom julia, vi ska ta en fika på ett indiskt café! så nu fixar jag till mig, och drar mig och fikar! smaskens!


jag bjuder pån!
picnic med julia, härliga människa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0