TJABBA!

tjena hallå.
dagen är seg. sov ju till halv 2, blev sent igår. men hellre seg idag än missa igår!
jag har städat och pratat i telefon med julia. händelserik dag. verkligen. men skit samma. nu pratar jag med redan saknade lina på msn och hon är så härlig! gud vad jag kommer sakna henne! men i september kommer hon till sverige! woooho! HERREGUD så kul vi kommer hadet! ska göra henne till en riktig norrköpingsbo!
vädret idag suger så. jag som hade planerat en sola hela dagen dag men planen sprack ju direkt. jag och alba är helt galna i café world och farmwille, vi garvar varje gång vi springer till datan för vo har glömt en maträtt eller ngt! haha, så kul! min vmoster yoli var tvungen att stanna hemma fråne  n fika med en vän sa hon eftrsom hon hade mat på spisen i sitt cafe! jag dör! härliga människor jag hamnat hos! <3

nu ska jag ta en promenix! (y)


älskade lina, jag och julia!


Kommentarer
Postat av: ITZI

sv: Ja, prova pole dance. Om du bor i Stockholm så rekommenderar jag STHLM pole! Aha, är du utbytesstudent typ i svenska skolan eller något? Jag går i 1:an nu. Absolut värt att tänka på att åka. Se nya saker och byta vyer. Man får så mycket utav det.

2010-03-02 @ 22:54:59
URL: http://itzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0