STRANGE THINGS MY IMAGINATION MIGHT DO'

jag gick till skolan idag! riktigt bra jobbat, kanske funkar dageninnan pepp och sånna grejer! jag tror påt! kom hem vid elva, käka en kiwi och drack colacao. sen tog min vmamma en titt på min mage eftersom jag har gått och kliat som en galning ett par dar. då säger hon att jag har herpes. HERPES , på magen! det är ju sjukt. men det slutar inte där. sen sa jag, när du ändå håller på kan du ju ta en titt på min rygg också. japp, där hade jag det också!men de tär tydligen ingen fara eller ens konstigt såhär års här. det är herpes tider sa hon. så jag fick en creme och så, det svider och lixom värker lite konstigt. ont gör det fan! hoppas det försvinner snart. alltså det är ju sjukt, det sitter typ precis under bhn. aldrig hört ngt liknande!
jaja, sen vid 12 gick jag ut och solade. satt och sola ett par timmar då jag fick för mig att noppra benen. mina få hårstrån ska jag börja noppa bort istället för att raka. det måste ju vara himla bra! lite ont gjorde det men vafan!
solade vidare, käkade lunch, och sen nu vid 5 typ gick jag in. börjar bli röd lixom. sen ska jag iväg till posten.

Kommentarer
Postat av: mamma

Man har inte herpes på magen och ryggen. Förmodligen solblåsor....

Mamma

2010-03-16 @ 16:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0