SEMANA SANTA

hej hopp! nu ska jag börja skriva lite kort på spanska också de viktiga inläggen. eftersom min kära vän Lina bla. vill läsa om vad vi har för oss nu när hon dragit. plus att ni andra ovetande kan träna upp spanskan! ett plus för alla lixom!
nu har alltså semana santa börjat! jag gillart , mycket! gillar musiken, gillar stämningen och det är lixom härligt!! ska försöka lägga upp lite bilder och berätta löite mer noga om vad det faktiskt går ut på när jag får tid. det handlar iaf om påsken, jesus, när han kom och när han dog. en jungfru, alltså maria, och ja. det är fint är det! så här såg det ut igår med mycket få bilder. ( batteriet på kameran tog slut typ direkt!!! )

Bueno, ahora ya ha empezado semana santa. y me gusta, mucho! me gusta la musica, el sentimiento, todo es muy guay! Voy a intentar poner mas fotos y decir un pokito mas sobre de k es semana sant pero no tenog tiempo ahora. pero semana santa es sobre jesus y la virgen, cuando cinó y cuando murió. es bontio! aki hay un pokito fotos de ayer, ( no tenia mucho pilar en la camera!! )










nu ska jag fixa mig lite, prata klart med Lina den fina, ta en liten fika och sen dra ut igen och kolla grejerna som händer idag därute! kramkram

Ahora voy a reglarme, hablar mas con lina, tomar un café y depués ir pa fuera ver las prepociones k pasa hoy! besitos!

Kommentarer
Postat av: lindabinda

AH, FANTASTICO! jag förstår typ allt. visst kan det bero delvis på att du skrev på svenska med... pero ENTIENDO! <3

2010-03-29 @ 19:30:08
Postat av: Tony Jessen

Jag myser när du trivs! Puss gumman.

2010-03-31 @ 22:27:28
URL: http://sarahjessens.blogg.se/
Postat av: veronika

HAHAHA vafan det ser ju ut som Ku Kux Klan!!

2010-04-02 @ 03:39:33
URL: http://veronikapaaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0