MIN EGNA SPANSKA LÄKARE, SUPERCOOLT!

jaha, idag gick jag och Aurori till läkarn igen för att fixa en egen läkare till mig eftersom jag hittils har behövt en läkare jäkligt många gånger. jag har vart mer sjuk med mer konstiga grejer här än vad jag har varit under hela mitt liv!! så sjukt! men så är det. nu har jag iaf min egna spanska läkare! hur coolt är det inte! haha. vi har iaf bokat tid nu för att kolla min struma. eftersom aurori tror det kan ha ngt med det att göra, vilket jag absolut inte tror, men vi ska iaf kolla. kanske ta några prover vilket jag skulle tycka var skönt. få koll på det lixom!
annars har jag bara solat idag igen. tränade med julia sen också! härligt! imorn är det fars dag här, vet inte hur det är där hemma? jag ska iaf köpa en liten blomma till tato! nu blire till att laga mat med aurori, grönsaker och köttbullar! pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0