me cago en los muertos, esta puta lluvia!

ja för fan vad det regnar och blåser! nu är det typ orkan här, eller ja, storm med styrka som tusan! jag följde julia hem eftersom vi hade vart och kollat resor nu då, vi är nästan säkra på att det blir maruecco som slut resa! alltså afrika! så jävla coolt! det ska bli riktigt kul! vi tittade ju på resor till barcelona också men det är så himla jätte dyrt så vi har inte råd tror vi! sen så gör vi en spontan resa nu på lördag till sevilla, fixar mat så vi inte behöver köpa lunch så sparar vi någon hundring. tåg fram och tillbaka går på 26 euro typ så det blir en billig bra resa! imorn blir skolan då! hundra procent säkert! det är dags att ta sig i kragen lixom, aldrig kommer jag aldrig iväg! så så blir det imorn! och om det inte regnar så ska jag och julia träna imorn också! härligt!
nu blire kyckling!

slänger in en bild på den underbara maten vi käkar ikväll!

men gud, det såg inte alls så gott ut. men jag lovar! det är sååå mycket godare än det ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0