LÖRDAG

jaha, helg igen då! superbra! idag är det faktiskt sol så jag och julia tänkte dra oss iväg till en park med lite picnic igen då eftersom de sista picnicarna har blivit helt sjukt bra! så vi drar oss om någon timma och köper lite mackor och annat gott! ska försöka sola lite smått också! sen ikväll ska vi och se på flamenco! så käkar vi där medans de dansar flamenco! spännande!
en ny låt jag diggar starkt,
Lady Gaga-Speechless

nu såg jag här precis innan jag skulle logga in på bloggen vilka som är i finalen av melodifestivalen!! herregud, alla suger ju. eller vad vet jag men på namnen så suger de! så jag tänkte ge er mitt tips svenska folket! rösta på ola! han ser iaf bra ut! jävligt bra ut! plus att jag förra sommarn var helt besatt av honom, jag ville bokstavligen gifta mig med honom. älskar hans låt nathalie och den där andra vad den nu hette. make me feel good eller ngt. han har så härligt skratt i den. jag gillar skratt. killar med fin röst och fint skratt får mig lätt på fall. nu vet ni det också! iaf, rösta på ola för min skull!


eller vafan säger jag! ANDREAS JOHNSON!!!!!! min hemlioga kärlek! jag älskar honom! rösta på honom också! eller varför inte darin, han verkar vara en härlig liten mesig prick! okej, ni får helt eneklet rösta på vem ni vill utav killarna! varför inte alla? eller nae. en kille för min skull! tack!

Luego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0