LÖRDAG

jag , terhi, och indira bestämde oss för att gå ut lite idag då. vi tog en liten rundtur, käka en glass, skitgod, och kollade runt lite. mycket folk, men ändå ganska lugnt. sen stod vi och pratade utanför mitt hus i säkert ngn timme. gillar terhi jätte mycket! indira också! riktigt sköna verkar dom och det är jäkligt synd att vi inte var här samma år!! verkligen, det hade nog vart kul! menmen. nu är dom här iaf!
NU är jag dyng trött och ska glo på ett avsnitt desperate och sen sova. länge hoppas jag. imorn kommer som sagt pascal men inte förns vid 7 på kvällen.
28 veckor har jag vart här idag, alltså lördag kväll. härligt! det ltåer ju sjukt mkt! nu är det alltså bara 12 veckor kvar, vilket vill säga 83 nätter! konstigt. men så är det!
pusshej!

slänger inte en hälsning till rommel, du är en fin, efterlängtad människa som har visat sig vara väldigt trogen! ;) kärlek till dig <3


En bild ändå från September. en utav de allra första bilderna vi tog!
Lili, Lina, Alina, jag och hannah. julia, tyvärr, bakom kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0