lite back on track nudå.

nu är kräkskiten över. lite svag och omtumlad i kroppen men annars är det bra! kan också vara iprenen men det märker vi snart! hade feber också igår, men nu verkar det som sagt vara över. sol har vi idag, ska väl sätta mig ute lite sen då! jag tar alla chanser som ges! satsar ju på brunheten som jag antar ni hört ett antal gånger! julia sover troligen här i natt, så får väl ta och plocka ihop lite på rummet nudå, det ser ut som helvete nu eftersom jag har legat deckad i två tre dar. sen fixar jag naglarna.

slänger in en liten men stor hälsning till alla ni underbara vänner där hemma! jag saknar er så otroligt mycket, det ska bli helt sjukt skönt att komma hem till er igen! älskar er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0