K MI CORAZON ESTA COLGANDO EN TUS MANOS'

vilken natt och dag säger jag bara! helt underbar och helt förskräcklig! jag är så trött så jag är helt borta, fattar ingenting och småfryser. vi var alltså uppe hela natten! stolta är vi för vi trodde vi skulle somna åtminstånde lite! men icke, Chano och Yoli var uppe med oss så vi pratade hela natten och hade det jättekul och mysigt! klockan 5 frågar julia mig om jag har presenten till lina,
- JOOOODER, ME CAGO EN LOS MUERTOS!
alltså hade jag glömt den hemma hos mig. så klockan fem mitt i natten bar vi oss ut för att gå och hämta presenten. mina hundjävlar som skäller såfort de hör det minsta ljud gjorde det omöjligt att få detta gjort osynlig. tato vaknar men blev som tur var inte arg! de andra fortsatte sova så gott. jaha, sen vid halv 7 tog vi en kaffe och började fräscha upp oss lite för sen vid halv 8 bärde det av mot flygplatsen! ja, hejdå lina! kommer få det väldigt svårt nu utan henne och framförallt väldigt tråkigt och tomt. men jag får stå ut. btw, sen när jag kom hem var det strålande skitvarm sol så jag satt och solade i ngn halvtimme, guuuuud så varmt och gud så fort det går! jag är redan bränd på kinderna, klant, och har en linje på benen, alltså fatta efter bara en halvtimme!! men härligt! nu börjar spanien lixom! sen vid 3 gick jag och la mig och nu vid 6 ungefär väckte aurori mig. så nu ska jag väl titta lite här, leka med barnen som exakt nu kom förbi och sen gå och lägga mig tidigt utan middag.


från december slänger vi in en gammal bild, härlig dag! lina&jag. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0