gladgladglad!

jag vet inte riktigt varför, eller jo det gör jag, men jag är hur glad som helst! längtar, lever, minns och mest längtar! gud, det känns igen!

idag då gick jag upp tidigt som ni alla redan vet. nu sitter jag med itunes och försöker lägga in filmer och bilder på ipoden, vilket är svårare än vad det egentligen är för mig. mina genikunskaper börjar långsamt förfalla... men dom kommer igen, lovar! snart kommer julia hit så drar vi och kollar upp resor till barcelona! det ska bli riktigt kul! vi gör som en svslutningsresa hon&jag, i början av juni typ! vi kollar barcelona och någon utav öarna! det ska iaf bli skitkul vart vi än kommer iväg! sen tar vi en promenix för jag måste prata av mig känner jag och nu när lina inte är här, ja då får julia ta smällen! :) dock är det bara roliga saker att lyssna på den här gången! imorn blir det skola då, första gången på jättelänge känns det som! blev ju ett litet avbrott där när pappa var här och sen linas sista vecka och sånt trams! men nu är jag back on track. i ett par dar! :D

jag är så otroligt sugen på salami macka nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0