esta puta lluvia!

es k me mueroooooo! verdad, no puedo mas con esta puta lluvia!
jaha, vi skulle ju alltså åkt till sevilla idag jag och julia men så klart är det någon där uppe som vill oss illa. klockan 8 ringde klockan, vi vaknar, lyssnar, tittar på varandra och släcker lampan och somnar om! det är alltså så att vi hör regnet, och  åskan. ni kan inte fatta hur mycket det regnar. det är inte normalt regn, det är floder som forsar ner alltså! våran ena baksida är fylld med vatten, man har vatten någon decimeter upp på benet om man skulle sätta foten där! det är sjukt alltså! jaha, så vi bestämde oss för att käka ist. på muerde de las pasta! vilket heller inte sitter fel! underbart god mat och inte snacka om efterräterna! underbara! jag åt två bananer med varm choklad också! min absoluta nya favorit som efterrätt! ska fan börja göra det hela tiden jag är sugen. det är ju faktiskt banan också! mm, sen gick vi hem till julia och flummade. haha, vi har så kul hon och jag! sen tog jag promenixen hem med nyinlaggd musik på ipoden och snabba steg! härligt faktiskt. så länge man slipper regnet! vi planerade även alla framtida helger vi har! vi märkte då att vi inte har så fruktansvärt mycket tid kvar!! snar står vi där, tänker att vi måste fan börja packa!! så sjukt! det går inte in i min hjärna! nu blev det ett långt jobbigt inlägg igen. jag ska börja med korta, snabb&lättlästa inlägg med mycket bilder, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Hannah

ja det får du fan göra! orkar inte läsa alla dina romaner du jämnt skriver ;)haha

2010-03-06 @ 23:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0