después me despierten tus besos'

HEJSAN! herregud vad jag sover dåligt nudå! igår somnade jag inte förns efter 6 någon gång och idag var jag fortfrande vaken vid 4, så skolan hoppade jag idag eftersom jag var så fruktansvärt trött! har skrivit recept, handlat med alba och småfixat lite. idag ska jag inte göra ngt speciellt. är så trött, vet inte varför! men jag kan nog tänka ut en anledning till att jag inte kan sova. jag har ungefär miljoner tankar i huvudet!

ännu ett underbart låt tips kör vi på då! en spansk den här gången,
Alejandro Sanz-Desde cuando

helt underbart fin låt!

GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD! <3

bild från december i Cádiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0