BESÖK.

HEJSAN mina vänner. inatt hade jag en konstig dröm. kan ni ta och skriva upp i era snart fulla intresseböcker. den var iaf riktigt skum och ni som vill ha detaljer får helt enkelt inga.
Sitter här, precis druckit en kopp te, har skaplig träningsvärk i baklåren, woho!, och det är moln på himlen. trist. det blir nog till att plugga spanska idag med, läsa lite tidningar och käka upp det sista godiset! Nu är iaf lögnen gjord utav mig och alba. imorn kommer min fina "linda" hit nämligen. hon ska stanna här till den 5 april och jag och alba ska åka ochhämta henne med tåg imorn. i själva värket är det så att indira kommer, familjen förra student. jag ska ta hand om kusinerna så åker min vfaster, vfarbror och alba och hämtar henne. sen blir det surprise surprise för resten! ska bli kul att träffa indira, lite nervös är jag men snälla. jag kommer vara KOLUGN!


Bild från förrförra helgen tror jag det var, när jag och julia var och såg på flamenco! det var grymt bra och de här var nog de bästa tycker jag nog! jäcligt cool dans iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0