And we will only need each other'

och jag pustar ut efter ett säkrande blogginlägg.

Nu sitter jag här med ansiktsmask, har tränat med Julia, massor sit-ups och bengrejer, så sixpack, here I come! sen tog vi en promenad på 1 och en halv timme och sen så sprang jag hem igen, eller ja, jag började springa men orkade bara tio minuter. så jag gick, i rask takt dock, de 40 minuterna hem igen! det var en riktigt skön och bra grej! jag har börjat hitta motivation till att träna och bli lite mer fit. jag vet exakt varför också!:) vädret var fint och snälla gud gör så det inte regnar mer och välkomna solen! med de orden vet jag vilken underbar låt jag ska tipsa om, the beatles-Here comes the sun! den är verkligen jättefin! nu kan jag inte röra läpparna eftersom masken har stelnat. härligt att Aurori precis gick in för att duscha då! nej, nu gick hon ut! sicken tur! hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0