100 NOCHES MÁS

ja, nu är det hundra nätter kvar! och herregud säger jag bara! vad är väl hundra nätter! imorn kan jag ju säga att det bara är 99 nätter kvar, vi är alltså nere på tvåsiffrigt!!! goooooooooooood! nu är jag genomtrött alltså, jag och julia har gått galet mycket idag! jag gick först till hennes hus som tar ca 40 minuter, sen gick vi världens omväg för att köpa ett telefon kort, så då gick vi i en och en halv timme. sen bar jag ju mig hem igen då, 40 minuter till! det är jobbigt att gå alltså! men vi hade en bra dag! vi är ju flumma alltså! pratade med älskade vewe igår! det var efterlängtat, vi har inte pratat på evigheter så det var ett bra och kul samtal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0