WE WHO DON'T CARE'

HALLÅ DÄR! nu är jag hemkommen efter allt fixande. pilates och promenad avklarat. härligt värre säger jag bara! pilates är ju helt fantastiskt! men det var dock väldigt annorlunda emot vad jag är van vid. jag är van vid pilates i mitt rum, tjugo minuter på golvet. nu var det en snygg sal, lite musik, nästan mer som yoga, en typ maskin, en ledare och bara jag , julia och en till lite äldre kvinna. det gick jättebra! dock gillar jag inte att ha ryssen på besök när man gör pilates. menmen, det funkar det också. sen följde jag julia en bit på vägen hem till henne så det blev en 45 minuters promenad också!! toppen.
nu ska jag prata med pappa hade jag hoppats men det verkar som han än en gång glömt sin lilla, men otroligt mogna dotter! jaja, jag överlever. ska väl ta en dusch, fixa naglarna och kläder tills imorn som jag fortfarande fixar på kvällen innan eftersom jag  alrdig har tid med sånt på morgonen. om jag inte vill gå upp vid 4 då vill säga. så det är en vana som håller i sig.
btw, har ju börjat lyssna på tommy körbergs anthem igen, jag kan ju bara säga att jag älskar den låten mest av nästan alla låtar. den är helt fantastisk! plus att den påminner mig om underbara 9bm1, vilket aldrig är fel!


en gammal goding. gud vad jag längtar till mars så vi kan börja va på stranden. jag ska bli dubbelt så brun som jag är på bilden har jag tänkt. jag ska kämpa med mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0