PILATES AGAIN

ja herregud! det var länge sen jag gjorde pilates, typ 5 månader. gjorde det väl sista gången någon gång i september hemma i sandviken. har nog saknat det lite. jag älskar pilates!! så, nu bär det iaf av till pilatesen om någon halvtimme med julia som borde komma vilken sekund som helst.
skolan idag på förmiddagen, med turen på min sida slutade jag elva eftersom den sista lektionen blev instäld och vi bara hade frilektion och idrott. idrotten gör ju inte jag och känner inte för att vara i skolan bara för att ha frilektion vilket betyder att man inte gör någonting. så jag gick hem tsm med halva klassen!! haha. frukost med vmamma och vpappa, pratade mycket, gud va roligt vi börjar ha det! nu skrattar jag så mycket varje dag så dagarna går väldans fort vilket jag inte säger nej till! sen kom tatos bror juan på besök. prata lite med honom. sen satte jag igång med att städa min garderob. rensa lite, prova lite, sukta efter nya saker jag vill ha, och hitta en och annan tröja jag hade glömt. plus bli av med dammet! härligt!
ja, nu ska jag väl leta igenom garderoben igen efter ngt att ha på mig på pilatesen. gud va kul men framförallt skönt det ska bli! längtar! nu är det bara en timme kvar!

just de, mamma och pappa, vad hände med månadspeng!? har jag inte alltid haft månadspeng? fattar inte vart den tog vägen nu när jag åkte till spanien? det är ju nu jag behöver den som mest?! tänk på det! haha. hör av er om beslutet.....


tuffa killar.
lina, alba och jag. flum urkul kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0