ONE OF THE BEST FRIENDS

har precis pratat med sensuellaisabella den underbara! :D
så härlig hon är, blir glad och peppad till att få tiden gå ännu fortare bara av att se henne! vi pratade på skype den häe gången har ju inte sett henne på snart 4 månader! men nu såg jag henne, söt, blond, ganska ful, som vanligt! :) men alltid lika underbar! puss tjejen <3

idag är alltså en skypedag, ska prata med pappa sen hoppas jag. nu ska vi käka.



btw, har jag inte sagt att jag snart vill hänga mig sjäkv bara för att ingen kommenterar mina underbara inlägg. ni behöver bara skriva ,- okej . eller ngt. TACK!

Kommentarer
Postat av: Matilda

OKEj :D issa är toppen! <3

2010-01-08 @ 15:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0