nadie me escucha..

hahahaha! min vpappa och jag har det så otroligt sjukt kul! idag vid middagen så prata vi allihopa, men varje gång som han sa någonting så var det ingen sim lyssnade. bara jag som garvade så jag kunde dö. alltså, så sjukt kul. sen började han mumla!! haha, vewe, kommer du ihåg när du&jag mumlade där ett tag, vi typ mumlade skit om den andra?! haha. jaja, det var grymt kul iaf. julia sover här inatt. vi ser på chuck and larry nu, den verkar ju väldigt skoj! dock laddas den upp väldigt segt så nu till exempel väntar vi på att filmen ska funka. lyssnar på lars winnerbäck-fribiljett mot himlen, som jag förövrigt tycker är hur bra som helst! hannah, jag räknar ner varje dag! nu är det bara 18 dagar kvar tills den 17 febrúari!

OOOOOOOOOOOJ! höll nästan på att glömma, jag har vart här halva tiden idag! 20 veckor, 140 dagar!! så sjukt länge jag har vart här! och nu flyter det på! det tar verkligen tid men nu har jag det så kul! familjen är som sagt super och snart kommer solen! jag längtar till stranden!!
jaja, nu ska vi fortsätta med filmen så långt det går. puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0