MI FAMILIA ES MARAVILLOSA! OS KIERO MUCHO!

haha, har precis haft världens diskution vid middagen om hurvida jorden snurrar runt solen. skit kul men väldigt sorgligt att jag inte vet det. hoppas inte min so lärare läser bloggen. förlåt även till hasse, jag avr inte så uppmärksam på dina lektioner i nian. felåt.
men det var så kul! härligaste familjen alltså! nu ska vi se på fama , det är ngn slags final typ. sen blire gossip girl och god natt. imorn är det skola......... så roligt tycker jag det ska bli. jag ska sliuta kommentera skolan. den ör inte värd att nämnas. dock julia må jag säga är en pingla i klassen. tur att hon finns iaf. imorn blire som sagt stranden och sen ska alba klippa mig! hon har en bra saxhand. 8-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0