lo siento. dålig uppdatering.

nu är det så att vi var utan internet i två tre dagar. de andra dagarna tappade jag lusten för datan. var lite halvt upptagen och ovillig med datan. satt, dålig uppdatering.
helgen har sätt ut så här.
lördagen sov jag hos lina. vi åkte till cadiz och träffade de andra utbytestudenterna samt amerikanska militärer. haha. den ena var trevlig. stackarn. han är i afganistan nu! jagönskade honom lycka till. 
vi sa även hejdå till Lara som åkte hem idag. hon var bara borta 4 månader. ingenting! så sen lördagen sov vi och slappade. på kvällen gick jag och lina och köpte chips, varsin 2 litare och lite smågodis och glodde på två underbart fina filmer! the timetravellers wife och a walk to remeber. jag ska inte säga att vi grät när vi klockan 5 på morgonen sett klart de båda, vi tjöt, bölade passar också in. jag var röd till och med när vi vaknade idag vid 1. sen vid halv tre idag gick vi till farmorn för att käka lunch som alla söndagar. vi käkade, spelade ett skit rolig spel och sen gick jag och julia hem hit vid 7. jag bytte skor och följde henne halvvägs hem. alltså en timmes promenad typ. riktigt bra! 
imorn är det skola igen. på torsdag kommer linas mamma&pappa så då behöve kag ju itne gå till skolan. och igår hade jag vart borta i 19 veckor. 19 av 40 veckor. 
mitt hemresedatum är den 18 juni! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiie! 
snart kommer solen mina vänner. stranden redan i mars! 
inte för att skryta.

puss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0