LIDER IT IS!

jag och julia har nu efter att tittar runt och frågat på olika gym bestämt oss för lider. det verkar ju väldigt bra. lite som friskis&svettis. det finns pilates, gym, yoga, bastu .. vad mer kan man begära. just de, dusch. även massor snyggingar. killar. svettiga. felåt. jag skojjade.
det är också hur billigt som helst! 20 euro för en månad och då får du lixom göra allt. pilates, gymet, boxing, bastu! allt! tillochmed gratis dusch! haha..
imorn ska vi köra pilates på ett annat ställe där vi fick prova gratis så varför inte lixom. det blir bra!
när jag kom hem tog jag en macka och sen gick jag och handlade åt min vmamma. sen ringde mormor som på beställning. minuten jag kom in i huset typ. pratade lite med henne, min mormor! <3
nu snart ska jag prata med mamma, eller ja, när lovisa kan lämna datan och ge den till mamma så vi kan videocama på msn. mm. imorn blire skola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0