LAS CHICAS!

måste ge en liten kommentar till mina nuvarande tjejer, lina julia och lily. os quiero chicas, os nececito mucho! vihade en jätte trevlig och rolig och framförallt mysig eftermiddag! de gör min tid här riktigt mycket bättre ska ni veta! vi tog alltså en lång promenad till julias hus, det tar tydligen en timme att gå! trodde jag aldrig, så vi gick dit, gick upp ett tag till henne. haha, mina kusiner, hennes syskon, luna och ana är ju för söta. ana ville att jag skulle prova hennes läppglans och så visade hon mig alla hennes leksaker. roligt!
sen gick vi till ett cafe och köpte glass! gott värre!
sen tog vi långpromenaden hem igen!
nu ska jag laga mat med aurori, det blir sandwish idag! mmmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0