IT'S HARD TO SAY THAT I RATHER STAY AWAKE WHEN I'M ASLEEP'

hej hopp! har precis ritat, en teckning! herregud säger nog många. jag med. men jag kan inte bli stoltare över mitt mer eller mindre mästerverk. på riktigt alltså, borde ta bild på den och visa er. för den är fan fin, det är en tjej. hon tittar neråt. mm. haha, den bilden jag ritat av igår så tittade jag och tato på den och sen så tänkte vi att jag kunde vara tjejen. så jag stälde mig som hon och böjde lite på huvudet och tittade neråt lite dystert. haha, det var roligt! idag ahr jag inte gjort så mycket. lina kom hit efter skolan och ville sova lite siesta. men det blev aldrig av eftersom vi glodde på alba och alex som dansade ist. de är så grymt bra så jag vill bara slita benen av dom av avundsjuka. alex är så jävla snygg också så man har lite att titta på. min vmamma och vpappa är så otroligt fina! min vmamma är så snäll, rar och mysig och min vpappa är så sjukt rolig. har sagt det förr men skönt med en vpappa som kan få mig att skratta precis som min pappa! underbart! jag saknar mammas mat lite också vilket jag sa idag och då började min vpappa säga att jag inte tyckte om min vmammas mat bara därför! haha, det var också kul! jaja, imorn kommer linas föräldrar. ska bli kul att träffa dom! och nu är det bara 21 dgar kvar tills pappa kommer! wohoooooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0