I WANNA LOOK GOOD FOR YOU'

ännu en dag.
låttilteln på en utav carolas så kära låtar.
lovisa, kommer du ihåg vår carola period? haha, vi lyssnade ju sjukt mkt på en gammal skiva med henne!
iaf. ännu en dag har gått. skolan idag var slapp. hade bara tre lektioner. men ack så jobbigt. jag och lina skämtade om att fem minuter inpå lektionen börjar vi kämpa för anledningar att inte ta livet av oss. vilket har funkat hittills men ni förstår poängen. kon var påängen. nu har vi precis ätit, det blev pasta, med champinjoner och räkor, samt någon konstig ganska äcklig men ändå god biff/röra/fett, ser ut som en friterad liten bajskorv. ja, jag skrev bajskorv. och jag skäms inte. kanske lite.
jag pluggade faktiskt idag, skrev en liten sammanfattning om sveriges sjukvård till ciencias. tato rättade den dock och ändrade väl typ 80% men ändå. sen rensade jag och städade ur min smyckeslåda som skaffat sig en liten dammhög och sen lite annat smått och gott. nu väntar jag på lina och lily så ska vi ta en promenad till julia. vi hade ju som sagt tänkt gå till stranden. men såklart, det regnar. satt det får vi ta någon annan dag. jag längtar också efter pengar så jag kan införskaffa mig lite småsaker som jag strävar efter.
pusshej.

no somos tontas pa na, vale!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0