FREDAG

händelselösa dagar strömmar på. men jag har inte tråkigt. jag är trött, slappar lite. på måndag börjar skolan igen, skiten. sen är det en vecka kvar och linas föräldrar kommer! toppen. ska bli kul att trffa dom lite. tjejerna kommer hem från madrid imorn, ska bli ritkigt skönt och kul att träffad om igen! känns som evigheter faktiskt! idag har vi ätit riktig usa mat, fast dom äter ju ägg och bacon som frukost och vi åt det som lunch men ändå. till middag ska vi äta något som är så himla gott men jag har ingen aning om vad man kallar det. alltså, fisk och gröna grejer. ni vet ni i min klass den grönsaken vi aldrig kom på namnet på men som alla älsakde? ja, den är det iaf. jättegott , verkligen! jag och alba kollade på fama idag, och det var så bra! sen släppte vi ut fåglarna lite! haha, alla var livrädda för att de skulle bita oss, så vi satt och skrek för oss själva! haha, världen fjollor men ändå! sen kom min vfaster och familjen med sötaste ungarna i spanien! guuuuud så söta säger jag bara! eller okej, två av tre! haha, men åh så söta!

nu blire till att hjälpa aurori med maten , kolla lite på tv med tato, käka, gossip girl sen sova till två eller ngt imorn! haha, nej, men det skulle vara skönt!
vädret börjar btw bli varmare och det regnar inte lika ofta. och om det regnar så är det kort och smått. inte som förut i timmar och hur mkt som helst. skönt! nae, jag tar tbx allt, nu ska jag prata med alejandro! :D

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0