final de fama

igår var det final. av fama. som de flesta säkert listade ut genom att läsa rubriken.
iaf, jonathan vann. det var väl bra, han dansar som en gud och ser ut somen gud men han är som jävel. ingen snällhet alls typ. han är en snygg person som vet om det helt enkelt. men dansa det kan han och det är väl det man ska döma. han vann iaf. det var han och lourdes som det stod emellan och jag skulle valt lourdes men men. det par som vann var Yaima och Javier. de är också grymt bra!
det blev en sen kväll deftersom det var finalen, den slutade kvart i två . så det blev ingen skola för mig. istället har jag städat verkligen , dyng städat, rummet nu. alltså, alla böcker och grejer som inte är mina men som står i mitt rum och sånt. så nu är det rent. bäddade ut sängen och bäddade om gäst sängen också. rentrentrent.
nu ska vi äta, idag ska jag börja med min kokbok och därför ta den första bilden på maträtter idag. just idag är det en ny maträtt som jag aldrig ätit men det ser fantastiskt ut, och tror det smakar likadant. måste säga att jag har haft jävlig tur med maten. min vmamma måste vara bland de bästa på spansk mat. det smakar underbart! så min kokbok kommer alla där hemma få köpa. 200 kronor och den är er. alltså, en kopia.

julia kommer sen, vi ska kolla in gymmet. se om det verkar bra och om vi ska börja. behöver träna nu känner jag. kilorna börjar bli för många. det är pengarna jag inte riktigt har. får räkna ut hur det blir. jaja, vi ska dit iaf idag och kolla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0