18 VECKOR, EN DAG

haha. exakt.
sov hos lina igår. utgång var iaf fel, ibland tar även jag fel på lukter. förlåt. felåt.
idag har vi vart hos farmorn. hela dagen. käkat lunch, barnen lekte, jag och adrian tittade på simpson och garvade i takt. haha, så kul är det! det är nog det ända jag kan se på tv och inte vilja döda mig själv av för att dubbningen suger. dubbningen spelar ingen roll i simpson.simpson är simpson, på alla språk.
nu sitter jag och väntar på mamma. vi ska prata. har inte sett henne på 18 veckor och en dag. två dagar tror jag nog tom.

jag har däremot varit här i 18 veckor och en dag nu. kan också tillägga att om exakt en månad kommer min pappa på besök! wiiiiiie! kan också tillägga att om exakt1 vecka och 4 dagar kommer linas familj på besök. ska inte heller bli tråkigt. kan också tillägga/skryta och säga att imorn ska vi ta en långpromenad till stranden för att sen förhoppningsvis men troligen inte springa på stranden och ha en lite klockan 6 fika som vi kallar det. mm, låter bra va!

hejdå!

Kommentarer
Postat av: S O L V E I G

Kult at du bor i spania :-D

2010-01-17 @ 20:03:03
URL: http://solisee.blogg.no
Postat av: Anonym

Nice :O

2010-01-17 @ 20:06:40
URL: http://lleila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0