WOK MED FINA LINA OCH JULI!


vi kör en gammal bild från faktiskt, hör och häpna, oktober! Alina, Jesus, Jag, Julia och Lina en el campo.


HEJSAN! hemkommen från en ovanligt trevlig dag i skolan, vi har ju bytt platser i skolan. vet inte men det känns jätte mycket bättre nu! lite byte lixom och känns bra med Rocio och Virginia! dom är väldigt snälla! i pratade om att vi skulle hitta på ngt på söndag! det blir kul!
Idag regnade det igen, alltså nu har det väl ändå pågått lite väl länge det här med regn och skit! tro mig, det är inte normalt regn vi har, vi har REGN med stora feta bokstäver! men snart blir det stranden ju! längtar som en tok! Nu ska jag ta en liten siesta tror jag, haha, ibland hatar jag siestan men ibland bara älsakr jag den, som idag! har ju verkligen myshumör nu och då kan man alltid skylla på siestan! sen vid 6 går jag till Lina, så möter vi julia, går till Bahia Sur och sen ska vi käka middag på en ny wok resturang! det ska bli gott och kul, lite omväxling! Idag var Linas sista dag i skolan, hon åker ju hem den 1 mars, ack&fasa, och har ju bara cirka två veckor kvar och dom vill hon såklart spendera med sin familj och inte ha det tråkigt i skolan! jag förstår henne! det ska bli lite tråkigt utan henne i skolan men jag klarar mig, jag har ju trots allt min klass och vi har nästa inga raster tillsammans med lina ändå så det är ju inte så stor skillnad! kommer dock sakna promenaden ( 2 minuter ) till skolan på morgonen! men herregud, nej , det är inte det jag kommer sakna! jag kommer sakna henne när hon åker hem! jag dör. hon är ju min bästa vän här! men jag är ju den starkaste personen som många vet om, jag borde inte ha några svårigheter med det! haha. nej, det ska nog gå bra! jag har julia, rocio, virginia, julia, cristina, lili och så självklart min vfamilj och stranden!

WOOOOOOOOOOHOOOOO!
mamma har bokat biljetter till att hälsa på mig! hon, lovisa, johan och mormor kommer den 18 maj och hem den 25! det ska bli så kul! så roligt också att mormor kommer med! det trodde jag aldrig! det är så snart känns det som! skönt men trist! och, mina damer och herrar, om exakt 1 VECKA träffar jag min underbara, bästaBÄSTA pappa! åååååååååååååh, jag bara längtar efter honom så himla mycket! det ska bli fanfreakingtastic!

ska också ta och säga att efter mycket letande har jag nu hittat den helt underbart vackra låten som jag så många gånger hört i så många tv serier och varje gång älskat den! BREATH-anna nalick


Kommentarer
Postat av: mamma

Du ser till och med skolan är ok....Gud vad kul det ska bli att hälsa på dig och se hur du har det.

PoK M

2010-02-10 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0