THE LAST SLEEPOVER

jaha, nu drar det sig mot sitt slut! sista natten för lina. jag och julia drar nu med lina hem till henne så ska vi ha uppesittarkväll tills imorn när vi åker vid 8 till flygplatsen! ska bli riktigt kul med dessa brudar, godis, cola och film! och farmwille eftersom jag blivit lite beroende!! fasen, jag som svor att jag aldrig skulle börja spela! jaja, nu är det så! nu drar vi, så kommer det bilder och så imorn!

btw, så är jag  en riktig stalker igen. det blir ju lätt så när jag får fling på ngt. säger det igen, känslan är densamma, bara lite bättre nu och därför kan jag inte låta bli att hoppas! lite för tidigt men ändå!


OCH så passar jag på att säga hur mycket jag faktiskt saknar alla der där hemma, och hur mycket jag längtar efter den 18 juni! wooooohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0