THAT PLANET EARTH TURNS SLOWLY'

jaha, jag passar väl på med ett litet fint inlägg innan dagen sätter igång. vaknade precis, ska hoppa in i duschen så fort tato slutat larva sig och tar över hela huset! haha, nu skäller han på allt och alla och tycker det är jätte kul och håller på att styra över alla. han förbjöd mig egentligen att ta en dusch. men han ska gå snart så då hoppas jag in iaf. A tomar por culo!
sen kommer lina hit, julia också tror jag, vet inte riktigt vad vi hittar på men ngt blir det. sen sover jag hos lina inatt, det ska bli kul!

aaaah, btw medans jag har lite tid. jag och lina var och red på stranden häromdan! hur härligt underbart var det inte! vi hade sån tur också med vädret, det var sol för en gångsskull och vi hade sol hela tiden, och sen på stranden var ju solen på väg ner lixom, och det vet ju alla att det är coolt! min häst hette dama och linas häst hette luna. det var riktigt riktigt härligt! kostade ju lite men skit samma! det var underbart och kommer komma ihåg det föralltid! som allt jag gör med finlina!

slänger väl in en bild på lina och julia på stranden i novo santci petri när vi var och käkade lunch där någon vecka sen! härliga brudar det där! <3 


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vännen

Låter såååå underbart att rida på stranden.

Kram mamma

2010-02-27 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0