sorpresa!

en vacker dag, jag lyssnar på musik och pluggar spanska, hör ingetnting, tato sitter vid tvn och aurori stickar. klockan är typ 4 och jag och lina skulle gå till julia, jag väntade på henne sen skulle vi gå. plötsligt springer aurori in på mitt rum och säger,- milena är här! milena är här!
och jag som ett frågetecken och springer ut mot vardagsrummet hack i häl med aurori, och sant, där står milena! milena är en gammal student som bodde hos min familj 2008, 2009. aurori frågar vad hon gör här, hon viftar med handen och visar en påse  och säger,- jag kommer för att fika!
haha, inte varje dag man åker till spanien för att ta en fika lixom! men hon var tydligen på klassresa i sevilla och tog sig friheten att hälsa på! superkul tycker jag, alltid kul att träffa gamla studianter eftersom familjen pratar så mycket om dom hela tiden så det är kul att ha en riktig bild och ett ansikte! så julia kom till mig ist, och linas familj och så fikade vi med milena. sen vid 9 åkte hon igen!
så himla kul med en sån överraskning eller hur! jag vill också komma till spanien som överraskning! gud, auroris ansikte, lycka verkligen!


Milena, Julia, Jag och Lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0