mammas och pappas dotter

idag klippte min kära vsyster mig! och herregud säger jag bara va lik jag är både mamma och pappa! det är inte sant, hon klippte håret lite kortare och sen fixade hon det så det nästan var lockigt och då var jag mamma upp idan! haha,
men håret blev bra, jag bryr mig ju inte så mkt. tror ändå inte någon där hemma kommer se det lixom. det är andra planer på hemmaplan lixom. men det blev bra, lite finare i tofs och lite skönare och roligare att ha ändrat ngt. alba är bara för rolig. idag vid matbordet var hon helt flum och höll på att köra karate med hunden som var typ lika rädd om elsa var en gång för simon! haha, simon den jäveln skrämde livet ur elsa!
idag har jag inte gjort ngt mer. slappat, sökt massor med jobb, och tittat lite på snooker med min vpappa! han älsakr snooker. jag såg att vewe har lagt upp en bild på hennes rum. ska kanske göra desamma. dock är skillnaden stor. men skillnaden är väl stor på usa och spanien lixom. jaja, det kommer snart. just de, bilder från jerez också. gud jag glömmer så lätt. en likhet med pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0