LUNES OTRA VEZ

alltså det är inte klokt hur snabbt en helg går! en vecka går väldigt långsamt med skola och tråkigheter men en helg går som ett fingerknäpp! alltså, fredag sen är det söndag helt oväntat! förj*vligt tycker jag! titt farmor, jag gömmer mina svärord! :) jaha, idag efter lunchen gick jag och Lina till Julia, vilket betyder en 45 minuters lång promenix, det gick bra. vi stannade till på en affär och köpte fikabröd eftersom vi skulle ta en fika hos julia. jag var på väldigt bra humör och var hur onormal som helst! vi pratade om hur lik lina kan vara isabella ibland och hur lik julia ibland är hannah rommel. det var kul! vi gjorde också en planering över hur de två kommande åren ser ut, med resor gud vet vart här i världen. ni får se bild på planeringen då! em, sen sa vi att det är skrivet i sten! haha, så nu finns det inga utvägar! vi hade det kul, väldigt kul! sen väntade den 45 minuters långa promenaden tillbaka. men det gick strålande. musik, och mycket att prata om! åh lina! :D så skön hon är alltså! vi har börjat skämta om hur fult jag pratar! alltså, jag pratar spanska med någon konstig ton, det går inte att beskriva men nu har vi börjat överdriva det hela och pratar med min fula ton hela tiden! det är så fult så det inte är sant! jag älskart!
imorn, skola! vilket också är skrivet i sten! sen blir det första gången till gymmet då! vi ska köra ett pass som är för mage, ben och rumpa! det viktigaste lixom, känns toppen att äntligen komma igång! nu hoppas jag in i duchen och sen blire till att fixa mat! just de, vad tycker ni om en spansk kokbok här på bloggen? jag tar ju kort på varje måltid för att kunna göra en kokbok till mig, men eftersom det är mycket enklare att skrivaner det på datan och sen skriva ut det på papper så kan jag ju lika väl lägga ut det på bloggen också! vad tycker ni vuxna framförallt där ute? jag gillar iden. auroris mat är bokstavlign underbar!


Lina och Julia, de bästa vännerna här då! <3

Kommentarer
Postat av: Marie Erlandsson

Jag vill ha både kokbok och bilder på nätet, men även när du kommer hem.

M

2010-02-10 @ 16:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0