HELSKOTTA. MALA OTRA VEZ!

ja men för tusan. hur mycket sjuk kan man vara egentligen!
jag är dålig igen, näsan kliar, halsen kliar och börjar väl blöda snart av allt hostande.
hoppas bara jag blir frisk tills pappa kommer, vilket är om 16 dagar! HERREGUD! det är ingenting!
jag längtar som bara den!
var alltså hemma idag från skolan eftersom jag alltför väl vet att jag har både en näsa och hals. imorn blir jag också hemma. typsikt att när jag bestämmer mig för en hel skolvecka i skolan så blir jag sjuk och kan inte gå. typiskt, eller bra. ingen vet.
kan ju tillägga att idag på vägen till apoteket stod det på termometern 26 grader. gråt inte ni frusna där hemma med minus 15, er tid kommer! men jag njuter så länge det går. nu kommer sommaren hit! :D woho!

fick ett paket av mormor idag! gud va roligt med ett oväntat överraskningspaket. dock visste jag ju att hon hade skickat ett paket men jag hade ju ingen aning om att det skulle komma idag, hade lixom glömt bort det! superkul!
nu ska jag gosa med adriana!
puss hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0