GLOSOR

idag i skolan så satt jag och skrev glosor typ hela tiden. alltså gud va många ord jag lärt mig, för jag bockade även av de ord jag nu kan men som jag inte kunde i början! holy macarony säger jag bara! nu har jag ganska svårt tillochmed att hitta nya glosor jag inte kan! hur tufft är inte det! stol som tuppen, som tsatsikis pappa säger! jaha, skola idag alltså, tre timmar för sen efter rasten hade vi bara en timme och den struntade jag i eftersom jag var så hungrig att jag kunde knappt röra mig utan att kurra! satt jag gick hem och tog en macka och colacao! haha, min vfamilj är bara så sjukt roliga! jag , aurori och tato pratade i ett par timmar sen nämligen och jag skrattar ihjäl mig alltså! och dom tycker att jag är en konstigaste svensken som dom har träffat. vilket varken är lätt eller svårt eftersom jag faktiskt är den enda svensken som dom träffat! em, idag ska jag och lina gå en promenix till vår områdesrepresentant och lämna betygen. sen ska vi kolla foton eftersom hon drar snart. hemska tanke. hon ska göra ett fotoalbum till sin familj i hejdå present! så vi ska kolla vad jag har!

tänkte att jag börjar med recepten imorn, eller idag kanske. grejen är den att jag vill ju ha dom på bok också. men finns dom här så kan jag ju fixa det själv sen när jag vill! vem vet, ingen vet. gud vet. vi får se hur jag gör. nu ska jag måla naglarna, kissa och laga mat med aurori!

Luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0